پنل پيامک براي آژانس هاي مسافرتي و گردشگري، يک عضو جدانشدني!
اگر صاحب آژانس مسافرتي هستيد بايد بدانيد که براي جذب مشتري جديد و ارتباط با مشتري هاي قديمي داشتن پنل اس ام اس از واجبات کار شما به شمار ميرود و اگر از آن استفاده نکنيد يا به درستي استفاده نکنيد نميتوانيد با رقيبان خود رقابت کنيد. شما علاوه بر استفاده از پنل پيامکي براي آزانس مسافرتي به عنوان يک ابزار اطلاع رساني در زمينه فروش تور و پرواز، ميتوانيد بازرايابي پيامکيداشته باشيد و تبليغات خود را در طول سال با کمترين هزينه و بيشترين بازدهي انجام دهيد.
بهترين راه براي ارتباط و حفظ مشتري هاي قديمي:
اولين اقدام شما بايد ذخيره اطلاعات مشتريان سال هاي گذشته باشد، بهترين گزينه براي برنامه هاي پيش روي شما همين مشتري هاي سابق شما هستن که اگر از شما خاطره اي خوش داشته باشند ميتوانيد با يک تخفيف خوب، آفر جديد خود را براي آنها پيامک کنيد و منتظر بازگشت آنها باشيد، فراموش نکنيد که حتما نام مخاطب را در متن پيام خود بگنجانيد و لينک سايت يا شبکه اجتماعي خود را براي اطلاعات بيشتر در متن پيام قرار دهيد.
جذب مشتري جديد با سامانه پيامکي:
شما به عنوان يک آژانس مسافرتي براي برگزاري تورهاي مسافرتي خود بايد مشترياني رو جذب کنيد که محل سکونت آنها با محل آژانس شما در يک استان باشد، زيرا احتمال اينکه مشتري شما مبدا تور خود را استاني ديگر در نظر بگيرد بسيار بسيار کم است! با اين تفاسير براي پيدا کردن مشتري هاي جديد براحتي ميتوانيد از پنل پيامک
کمک بگيريد و با هزينه اندک مخاطب هدف خود را جذب کنيد.براي آشنايي کامل با ارسال پيامک به استان هاي مختلف اينجا کليک کنيد.
مزيت سامانه پيامکي براي مشتريان شما:
يکي از مهم ترين ويژگي هاي پنل پيامک براي آژانس مسافرتي اين است که لازم نيست مشتريان شما براي اطلاع از تغيير زمان پرواز يا اطلاعات مربوطه به کامپيوتر يا اينترنت دسترسي داشته باشند.
پيامک هاي ارسال شده شما از طريق پنل اس ام اس، مستقيم به دست مشتري شما خواهد رسيد و اين پيام در جاي امني از گوشي او ذخيره ميشود و ميتواند دوباره براي يادآوري به آن مراجعه کند. زماني که مشتريان شما اطلاعات سفر خود را مانند اطلاعات پرواز، اطلاعات هتل و… را بر روي موبايل خود دريافت کنند مي توانند تجربه مسافرتي شيرين و لذت بخش با آژانس مسافرتي شما داشته باشند و با اين کار شما مجموعه اي منظم و حرفه اي در ذهن مشتري جلوه خواهيد کرد. براي موفقيت در ارتباط هاي پيامکي، فقط ارسال پيامک تبليغاتي و داشتن مشتري کافي نيست، بايد براي مشتري رضايت ايجاد شود تا منجر به وفاداري مشتري شود. ايجاد رضايت مشتري وتبديل آنها به مشتري وفادار، يکي از بهترين کانال هاي تبليغاتي است.
خدمات ويژه آژانس هاي مسافرتي با کمک سامانه پيامکي به مشتريان :
استفاده از سامانه پيامکي علاوه بر تمام مزايايي که براي شما دارد و در ادامه خواهيم گفت، باعث صرفه جويي در انرژي کارکنان شما ميشود و ديگر نيازي نيست تا مسئولان آژانس با مشتريان تماس گرفته و آن ها را از زمان پرواز و نوع هتل و اطلاعات اين چنيني مطلع کنند.
ارسال پيام کوتاه پس از رزرو:
بعد از رزرو خدماتي که شما ارائه ميدهيد بايد با استفاده از پيامک، مشتري را از جزئيات آن با خبر کنيد. اگر سايت داشته باشيد پنل اس ام اس مديانا از طريق وب سرويس به آن متصل ميشود و بعد از هر ثبت سفارش به صورت خودکار پيامک به دست مشتري شما خواهد رسيد.
"(نام مشتري) عزيز
رزرو بليط شما با کد تاييد 58652 با موفقيت انجام شد
براي مشاهده اطلاعات بيشتر لينک زير را کليک کنيد”
يادآوري زمان و اطلاعات سفر:
قبل از شروع سفر بهترين زمان براي اين است که نشان دهيد همه چيز تحت کنترل شماست و چيزي از قلم نيفتاده است، وقت اين است که زمان و اطلاعات دقيق سفر يا پرواز را براي مشتري خود پيامک و در واقع يادآوري کنيد، همچنين تغييرات ناگهاني پيش آمده مثل عوض شدن هتل يا ساعت را هم ميتوانيد از اين طريق اعلام کنيد.
"(نام مشتري) عزيز
تور 3 روزه کوير مصر، حرکت از تهران ميدان آرژانتين در تاريخ 09/01/99 در ساعت 06 هکر نست انجام خواهد شد.
لطفا نيم ساعت زودتر از حرکت در مکان حضور يابيد.
با تشکر
آژانس(نام آژانس)"
اطلاعات گردشگري در پيامک:
پنل پيامک براي آژانس مسافرتي اين مزيت را دارد که در سفرهاي مشتريان، از شما يک همسفر و ليدر ميسازد، با دادن اطلاعاتي در رابطه با مکان هاي ديدني و تاريخچه مقصد مخاطب خود، ميتوانيد احساس خوبي به مشتريان منتقل کنيد، البته که بايد مراقب باشيد در اين زمينه زياده روي نکنيد چون نتيجه عکس دارد. همچنين در روز آخر اقامت مسافران نيز مي توانيد زمان پرواز برگشت و تحويل هتل و هرگونه تغيير در زمان حرکت را به آنها يادآوري کنيد.
"(نام مشتري) عزيزهواي کوير مصر در پاييز به نحوي است که حتي پوشيدن يک تيشرت براي شما کافي هست البته براي روز و در شب حتما به يک ژاکت نياز پيدا خواهيد کرد، معمولا بيشتر تورهاي گردشگري در شب آتش روشن ميکنند و به شب نشيني کنار آتش ميپردازند که بسيار لذتبخش است و خاطرهاي خوش را براي شما رقم خواهم زد که هيچوقت فراموش نخواهيد کرد.
اميدواريم خاطرات خوبي را در سفر ما با تجربه کنيد.
آژانس(نام آژانس)"
نظرسنجي از مشتريان:
بعد از اتمام سفر ميتوانيد پيامکي مبني بر رضايت و انتقاد و پيشنهاد از سفر براي مشتريان ارسال کنيد و از نظرات آنها استفاده کنيد و از آنها بخواهيد کم و کاستي ها را به اطلاع شما برسانند. هم چنين ميتوانيد در پايان سفر از آنها بخواهيد عضو باشگاه مشتريان شما شوند و از تخفيفات ويژه اي که براي اعضاي باشگاه در نظر ميگيريد بهره مند شوند.
"(نام مشتري) عزيز
از اينکه (نام آژانس) را براي سفرخود انتخاب کرديد از شما متشکريم.
در راستاي بهبود خدمات گردشگري به شدت مشتاق نظرات شما هستيم.
در صورت تمايل با کليک بر روي لينک زير نظرتان را با ما در ميان بگذاريد.
با تشکر
آژانس(نام آژانس)"
پيامک تبريک مناسبت ها و اعلام تخفيف ها:
شما مي توانيد با ارسال پيامک تبليغاتي آژانس و دفتر گردشگري خود را به مشتريان، جهت استفاده از تور ها و تخفيف هاي ويژه و بسته هاي تور ويژه براي فصول مختلف آگاه کنيد. مشتريان قديم و جديد خود را براي شرکت در اين تور ها تشويق کنيد؛ و برايشان تخفيف ويژه در نظر بگيريد.
تور 7 روزه ترکيه براي مشتريان قبلي با 20 درصد تخفيف و براي مشتريان جديد با 10 درصد تخفيف ارائه مي شود.
با تشکر
آژانس(نام آژانس)"
امروزه تمامي مشاغل بايد براي برتري در کسب و کار و نگه داشتن مشتري هاي قبلي ، از پنل اس ام اس استفاده کنند و اگر از پيامک تبليغاتي استفاده نکنند به احتمال زياد مشتريان خود را از دست ميدهند.
پنل اس ام اس مديانا با برخورداري از قابليت هاي بي شماري از قبيل
ارائه خدمات ارسال و دريافت پيام کوتاه در بستر اپليکيشن ها و وبسايت ها
– ارائه SLA در زمينه سرعت و کيفيت پيامدهي
ارائه تعهد محرمانگي اطلاعات (NDA)
ارائه راهکارهاي اطلاع رساني دقيق به مشتريان
ارائه راهکارهاي اطلاع رساني دقيق به مشتريان
ارسال بيش از 6 ميليون پيامک روزانه
ارائه تعرفه ارسال رقابتي و...
مي تواند آژانس گردشگري شما را براي ارائه خدمات بهتر به مسافران خود در زمينه مسافرتي و گردشگري ياري نمايد.
براي دريافت پنل پيامک مديانا کليک کنيد.